Salgsbetingelser

Har du problemer med en vare kjøpt i butikk, ta kontakt med utsalgssted, eller en butikk i samme kjede. Er varen kjøpt i Dynamic Brands nettbutikk, tar du kontakt på post@dynamicbrands.no

Levering

Våre ordrer pakkes og behandles fortløpende. Vi har 3-5 dager leveringstid og sender med Bring.

Betaling

Vi bruker Klarna som leverandøren av kassen vår. Dette innebærer at vi kan overføre dine personopplysninger i form av kontakt- og ordredetaljer til Klarna når siden med kassen er lastet opp, for at Klarna skal håndtere ditt kjøp. Dine overførte personopplysninger blir behandlet i tråd med Klarnas egen personvernerklæring.

Frakt

Vi har fri frakt på alle bestillinger over kr. 1.000,-. Da vil det automatisk legges til frakt kr. 0,- i handlekurven. Du trenger ikke å legge til dyrere frakt med mindre du ønsker ekspress over natt (kr. 250,-). Her må du sjekke om ditt postnummer støtter denne tjenesten. Ordrer under kr. 1.000,- vil bli tillagt frakt kr. 129,- automatisk.

Angrefrist/retur

Varen kan returneres til oss innen 14 dager etter mottak om man ønsker å benytte seg av angreretten. Last ned angrerettskjema og fyll ut som du legger ved returen. Du kan også benytte deg av angrerettsskjema som ligger ved sendingen ved ankomst. Dette kan fylles ut for hånd.
Kunde betaler returporto selv. Produktet må returneres i uskadet originalemballasje.

Dette må sendes sammen med varen til:

Elements Production AS
Ulvenvegen 371
5217 Hagavik
NORWAY

Angrefristen er gyldig inntil 14 dager etter at varen er mottatt. Dette gjelder kun privatkjøp, ikke fimakjøp/næringskjøp. Ved bruk av angrefrist vil pengene for varen bli returnert så fort vi mottar pakken. Hvordan man går frem er forklart her. Firmakjøp: Bytting av varer som er firmakjøp/næringskjøp kan kun foretas hvis varen er under 14 dager gammel og uåpnet/ubrukt. Bruk vanlig returrutine. Som feilmelding skriv: varen ønskes kreditert og er uåpnet/ubrukt. Varen avvises dersom disse krav ikke overholdes.

Fyll ut angrerettskjema og legg ved pakken.

Husk

Det er viktig å fylle ut:

Fult navn og adresse
Telefonnummer og mailadresse.
Skrive på om dette er retur pga feil og mangler eller om du benytter angreretten.
Ordrenummer på ditt kjøp


Feil og mangler

Hvis det oppdages en feil eller mangel ved din forsendelse så sender du en e-post til post@dynamicbrands.no med en grundig beskrivelse av hva som er galt og gjerne med bilder om det er naturlig. Vi løser saken så raskt som mulig sammen med deg.

Feillevering

Hvis varen man mottar avviker fra pakkseddel/faktura, sender man en e-post med ordrenummer og hva som er feil til post@dynamicbrands.no
Vi ordner dette så raskt som mulig etter avtale med oss.

DynamicBrands
Copyright © 2020 DynamicBrands